Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 18 lipca 2013

Coś za coś ..

zapraszam:
oraz na wzgórze gdzie powstają maskotki dla dzieci z hospicjum we Wrocławiu
maskotki te nie biorą udziału w konkursie , są szyte przez sponsorów nagród :)



jedną z nagród jest kot z papieru :)
mojego wykonania 


kursik na niego będzie nie długo:)
sama narysowałam szablon , który otrzymacie w kursie 



oraz całą instrukcję wykonania 

jeżeli macie profil na fb zapraszam na wydarzenie
 

1 komentarz: