Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 26 lipca 2013

Kurs- kołderka z bobasem

Często pytacie jak uszyć poduszkę i kołderkę :)

Krawcowa ze mnie żadna;) ale pokażę Wam jak ja szyję .
Dodatkowo zrobiłam tutorial na ozdobienie kołderki lub poduszki 
bobaskiem-aniołkiem

motywy możecie wykorzystać różne z serwetek;)

przykład poduszeczki

materacyk

poduszki z elfem
kołderka z misiem:)


Jak uszyć poduszkę
przepraszam za mój pognieciony materiał, ale jakbym go nie złożyła gniecie się hah
na końcu i tak go uprasuję 

Wytnij prostokąt z materiału, do metody serwetkowej nie używaj śliskich materiałów!!

 po obu stronach zrób zakładki i przeszyj
 połóż materiał tak aby zakładki były pod spodem
 składamy w górę prostokąt , jak widzisz zostawiam miejsce
 górna część składam w dół jak zakładkę
 zszywamy po obu bokach
 odwracamy na prawą stronę i mamy poszewkę
 Przygotuj :
klej do tkanin, dostępny na allegro , nie jest drogi a dobry
folię do pieczenia 
pędzelek 
serwetkę

 pędzel musi być z miękkim włosem, inaczej poniszczysz serwetkę przyklejając
 do środka poszewki włóż złożoną na odpowiednią wielkość folię 
robimy to po to aby serwetka naklejona klejem nie skleiła poszewki w środku
 włóż tak aby znalazła się folia pod zakładką wewnętrzną
 przy pomocy zwilżonego wodą pędzelka wyrywamy motyw z serwetki
oddzielamy warstwy
 połóż poszewkę , przyłóż motyw i rozsmaruj po wierzchu klejem 
od środka do zewnątrz (1 warstwa serwetki)
 motyw pozostaw do wyschnięcia, tak aby podczas prasowania nie odszedł z poszewki
 kładziemy na wierzch papier do pieczenia
 żelazko, bardzo niska temperatura!!
prasujemy poszewkę i motyw
 wyjmujemy folię ze środka :) gotowe
 w moim nowym wózeczku jest poduszka z bobaskiem:)


motyw z bobaskiem dostępny jest na allegro
to aniołek;)) w chmurach

16 komentarzy:

  1. Te rozowe wózki sa przeurocze !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. na słoiczku z klejem jest napisane że można prać w temperaturze 30 stopni, nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Tak bardzo zauroczyły mnie Twoje wózeczki, że sama pokusiłam się na zrobienie kilku. A pytanie mam dotyczące właśnie poduszeczek- jakiego materiału używasz i czym je wypełniasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie takie serwetki Pani Aniu mozna dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro , wpisując serwetki i poszukać u sprzedawców

      Usuń
  5. Ooo.. i tego szukałam, dziękuję za kursik. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu a czy serwetke naklejamy tak samo jak w decoupagu -tzn tylko ta jedna warstwe czy w całosci- 3 warstwy????

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kursik , cudna ta poduszeczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, mam ten sam klej to może się pobawię w coś takiego ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki wymiar ma poduszka?? A raczej jaki wymiar ma materiał na poduszkę? :)
    Świetny pomysł!. Już wózeczek zrobiłam wyszedł troszkę krzywo, ale jak na pierwszy raz i tak jestem zadowolona :) Teraz szukam pomysłu na wypełnienie w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny kursik,Byc moze kiedys sie i ja odwaze:)
    Aniu jeszcze raz dziekuje za pomoc w zbieraniu fantow dla mojej Kini:)Jestes naszym Aniolem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kursik jest superowy mogę prosić o namiar na ten motyw serwetki bo za chiny nie umiem go znaleźć na allegro bardzo bym prosiła o namiary ...jaki to materiał z którego szyjesz te poduszeczki czy ma jakąś nazwę ? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń