Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 25 lipca 2013

Kurs kołyska numer 2

Dobry wieczór .Dziś mam dla Was nowy kursik:))

Ale zanim zacznę , chcę podziękować Basi za maila jaki mi wysłała dziś:) 

 to dzięki takim wiadomością mam motywację do dalszej pracy
Basiu całuję Cie mocno i życzę Ci udanego urlopiku
ten kursik dedykuję Tobie .

Do pracy potrzebujesz:
- tekturę 
- patyczki do lodów 
- pistolet z klejem na gorąco 
-szablony 

słabo mi się zeskanował , więc jak będą problemy z widocznością dajcie znać:)


wydrukuj szablon , wytnij , odrysuj x2 i wytnij

wytnij z tektury 4 prostokąty o wymiarach :
20 x 9,5 cm

w prostokącie każdym wytnij okienko

od prawej i lewej strony oraz od dołu po 2 cm 
od góry 1,5 cm
nie kiedy podczas pracy z tekturą , przeważnie jak jest tępy nóż mamy takie zadziorki;)
ja sobie z nimi radzę pilnikując je ;))
do mojej kołyski użyłam 3 rodzaje patyczków 
kochani ja nie jem tyle lodów;))
proszę Panie w sklepach aby mi zbierały patyczki , zbierają je też moi znajomi 
i dzieci z Rodzinnego Domu Dziecka:)
za co im wszystkim bardzo dziękuję !!!
duże patyczki naklejam jak na zdjęciu na wyciętych szablonach z prawej i lewej strony

środkowe prostokąty z okienkiem;)

tu naklejam patyczki mniejsze
na wierzch przyklejam kolejny prostokąt
dodatkowo doklejam kolejne patyczki dla ozdoby
mierzymy odległość podłogi
sklejamy naszą kołyskę
pamiętaj aby zachować rozmiary , kołyska źle sklejona będzie się przechylać
kołyskę pomalowałam na biało


ozdoby
możesz wykonać moje ozdoby
ja narysowałam szablon misia i bobasa

ten szablon jest taki sam dla dwóch opcji
misiu to tak jak widać na szkicu
bobas ma smoczek którego elementy są obok 


bobasek 
odrysowałam szablon główki na tekturze
przygotowałam fizelinę ,
i materiał
zobacz jak postępuję dalej
i mam główkę
wycięłam smoczek i złożyłam w całość doklejając do główki
przyszyłam koraliki -oczka
wokół główki dokleiłam gumkę z tiulem
Mój bobas gotowy:))

dodałam materac:)) uszyłam poduszkę
jest i imię dziecka do którego trafi kołyska:))



druga kołyska pomalowana została lakierobejcą 




mam misia i bobasa

życzę owocnej pracy!!!


Aj zapomniałam zrobić zdjęcia jak robię materac, a już jedna z Was pyta:)
a więc zmierzyłam szerokość i długość góry kołyski
wyciełam prostokąt o 5 mm mniejszy od tych wymiarów
oraz dwa prostokąty: długosci tego co mamy wycięty
a wysokości 4 cm
skleiłam
okleiłam w jednej kołysce filcem
w drugiej kocykiem
włożyłam w środek:) 



35 komentarzy:

  1. jutro zabieram się do pracy :)

    a może Pani zdradzić jak zrobiła Pani materacyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne rzeczy robisz, podziwiam i nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle świetny pomysł!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cuda...cuda...napatrzeć na zapas się muszę :D dziękuję pięknie za kursik :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super... piękna w swojej prostocie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tak bardzo pomysł kołyski się spodobał, że zainspirowanana nimi zrobiłam swoją wersję tych cudeniek:) http://zaplatanenitki.blogspot.com/

      Usuń
  6. Świetny pomysł,dziękuję za kursik

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne kołyski, i wspaniały kursik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie świetne, a ta brązowa zupełnie jak z drewna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Aniu jest pani niesamowita CUDA CUDA CUDEŃKA.Kołyski rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. popieram - cudne to jest po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super praca - dzięki. I wszystkiego Najlepszego z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno tu nie gościłam.... I znowu piękne rzeczy do podziwiania...:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno tu nie gościłam.... I znowu piękne rzeczy do podziwiania...:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy może Pani podać mniej więcej wymiary kołyski?Bo niestety nie mam jak wydrukować szablonu :C

    OdpowiedzUsuń
  15. upss nie mam już ich :) pojechały na chrzciny , podaj mi adresik wyślę Ci pocztą szablon tak w ramach wyjątku:) anna@promega.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje bardzo,już piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace są przepiękne. Gratuluję pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest pod wielkim wrażeniem wszystkich prac!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wielkim wrażeniem wszystkich prac!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy tu nie byłam, weszłam na Twoją stronę przypadkiem. Prace Masz piękne, czy czasami mogą być dla mnie inspiracją?

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne są te wszystkie prace ehh żebym ja miała taki dar do połowy tego co Ty robisz Droga Aniu. Bardzo przejrzyste i cudowne te Twoje kursy, może kiedyś skorzystam z któregoś kursiku, chciałabym część tych Twoich prac spróbować zrobić.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. to teraz już wiem ja to zrobić. pewnie będę musiała dwie kołyski zrobić ;-). dzięki za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy - tylko pytanie gdzie to wszystko ukladasz? Co z tym robisz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakiej grubości ma być tekturka i gdzie ją zakupić ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie o szablony. Gdzie można je zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam Serdecznie,
    Pani dzieła są moją wielką inspiracją ;) dzięki Pani kursom wykonałam już kilka prac i znajomi są zachwyceni :) chociaż chyba nigdy nie będą tak piękne jak te, które Pani wykonuje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń