Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

wtorek, 16 lipca 2013

kurs - skrzynka na telegramy

Skrzynka na telegramy
dodatek na ślubie i weselu:)


Dziś taką skrzynkę wykonamy :)
potrzebujecie:
-tekturę modelarską 4mm
- pistolet z klejem na gorąco
- taśmę jednostronną dobrej jakości
- farby: białą i czarną 
- media: srebro i perła (nie koniecznie )
- serwetka z motywem
- ozdoby
- dobre chęci do pracy;)

Ze względu na to , że skrzynka  jest duża , nie miałam możliwości jej zeskanowania 
przygotowałam więc dla Was rysunek i wymiary na kartce
wymiary oznaczone są alfabetem, korzystajcie z prostokąta aby wyrysować szablon skrzynki

możecie go sobie wydrukować i opisać 
A- 35,5 cm
B- 29 cm
C- 4,5 cm
D- 20 cm
E- 28 cm 
F- 16,5 cm
G- 5 cm
H- 21 cm
I- 5 cm
J- 4 cm
K- 2 cm
L-7,5 cm
Ł- 14,5 cm

Szafki juz nie mam , więc sama przy zrobieniu kolejnej bedę korzystała z tych wymiarów 
pracuję z grubą tekturą

Wytnij boki , jeden na tył cały , drugi z obrysowanym okienkiem i drzwiczkami 
nie wycinaj okna i drzwi!!!!

1 tylni bok

 drugi jest przedni i wycinamy w nim okienko do wrzucania kartek oraz otwierane drzwiczki
Uwaga !!!
wycinamy tylko boki w okienku i dolną linię 
od tylniej strony tylko leciutko przecinamy nożykiem linię , aby wygiąć okienko
 tu widać efekt
 to samo robimy z drzwiczkami ale przecinamy górną linię i boki

 dolna leciutko nożykiem

wytnij 2 prostokąty na boki u mnie jest to 7 cm na 28

 
 dodatkowo miejsce zgięć na drzwiach i okienku oklejam dobrą taśmą jednostronną 
aby zapobiec złamaniu tektury

 przyklejam boki i zabezpieczam taśmą jednostronną

środek pomaluj na biało zanim przykleisz przednią ścianę skrzynki
po wyschnięciu sklejamy

 odmierz podstawę , ja zrobiłam szerszą o 2 cm od spodu skrzynki
 zmierz dach i wytnij prostokąty, u mnie o 2 cm dłuższe od dachu i po 1 cm szersze
 okleiłam skrzynkę ręcznikiem papierowym z vikolem jak w poprzednich kursach
 całą skrzynkę pomalowałam na biało , dach na czarno
po wyschnięciu dodatkowo przetarłam czarną farbą skrzyneczkę
 gdy wyschła znowu białą farbą

 użyłam srebrnej farby dla uzyskania fajnego połyskującego efektu pracy

 oraz perłowej farby
 pora na montaż zamka, jak nie posiadasz takiego , zrób otwory i zawiąż drzwiczki z górną belką wstążką
ja użyłam zamka kupionego w sklepie , koszt ok 7 zł
 zamontowałam
 i ładnie zamyka mi skrzynkę
 na drzwiczkach nakleiłam motyw mój ulubiony z serwetki : dzieci
 ozdobiłam górę uchwytem do szafki , wcześniej wywierciłam wiertarką otwór ;)
Szafka jest gotowa, moja miała już swoje przeznaczenie więc ją ozdobiłam;)
pamiętaj mierz wymiary swoich szablonów 
nasze kartony mogą się różnić , więc warto sprawdzić wymiar!!!

19 komentarzy:

  1. dobry pomysł i praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kursik i ten zamek rwelacja, gdzie kupujesz te grube kartony?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. LIKE ALWAYS YOUR WORK IS JUST AMAZING:), ONCE AGAIN THANK YOU FOR SHARING YOUR WORK WITH ALL OF US, GOD BLESS YOU AND YOURS.

    OdpowiedzUsuń
  4. YOUR WORK IS JUST AMAZING LIKE ALWAYS, ONCE AGAIN THANK YOU VERY MUCH FOR SHARING YOUR BEAUTIFUL WORK WITH ALL OF US, GOD BLESS YOU AND YOURS GREETINGS FROM THE U.S.A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniou ty jesteś niesamowita kochana:) Buziolki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. A już myślałam,że niczym mnie nie zaskoczysz. Maestro.... przyjmij wyrazy uznania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani nas ciągle czymś zaskakuje :)
    śliczna ta skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Aniu, jestem pod wielkim wrażeniem... Zostałam codziennym gościem na Pani blogu. Pozdrawiam. Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem kiedy przeglądam twoje prace zastanawiam się skąd bierzesz takie cudne pomysły? Jestem naprawdę pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna :D będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się tym (albo innym) postem na link party u mnie :))
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko co robisz jest wspaniałe i nie wiem czy wierz ale każda twoja praca zamieszczana jest na rosyjskich stronkach tutaj na nie trafiłam http://marrietta.ru/rubric/3036549/page372.html

    OdpowiedzUsuń