Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 15 lipca 2013

Rurki

Witam, jedna z osób dodała sporo komentarzy z pytaniem gdzie można kupic rurki?? :)
Rurki wykonujemy ręcznie z gazet , jest sporo filmików i kursów , jak je wykonać , u mnie tez jest skrócony kurs :

http://aniainspiruje.blogspot.com/search/label/podstawy%20papierowej%20wikliny-%20rurka

oraz na jednym z tutoriali:
http://www.youtube.com/watch?v=v5VyU-GMS0Y

Jeżeli macie chęć kupić rurki wiem że można je nabyć u Wujka Przyroda:
http://wujekprzyroda.blogspot.com/

lub u Beatki:
http://beatabeti.blogspot.com/2013/07/witam.html

Pozdrawiam
Miłego Dnia

5 komentarzy:

  1. Oj widzę Aniu, że sporo pytań masz :) proponuję abyś zrobiła zakładkę z pytaniami :) wszystkie praktyczne porady i odpowiedzi na pytania zamieścisz w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu mam pytanie - jako do specjalistki w tej dziedzinie :)
    Twoje kursy i prace są bardzo imponujące! Ale mam mały problem z wytworem rurek...
    Jeszcze nie zaczęłam wyplatać papierowej wikliny (choć bardzo bym chciała) bo wydaje mi się, że moje rurki nie są odpowiednio skręcone... ;/ Nie wiem co robię źle :(

    Otóż skręcając rurkę wg Twojego tutorialu początek mam ładny względnie "zbity" ale im dalej skręcam daną rurkę, tym bardziej staje się luźna i taka... szersza. I zamiast prostej ładnej rurki wychodzi coś na rodzaj stożka... mogłabyś mi powiedzieć, jak to zmienić ?!

    dziękuję
    też Ania z bloga: szezlaczek.blogspot.pl

    pozdrowienia gorące w to jesienne lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tablica.pl też oferuja w sprzedaży rurki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam zakup u Wujka . Już dwa razy nabywałam u niego rurki. Są solidne i jakie tylko się chce albo białe albo kolorowe. I nie drogo i szybka wysyłka :)

    OdpowiedzUsuń