Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 12 lipca 2013

W przerwie na reklamę ;))

Kochani , dostałam kilkadziesiąt maili z pytaniem ,czy możecie zrobić moje prace i sprzedawać:))

To z żartem ;)) oraz małą złością napisze :

A po co ja się staram??? po co fotografuję swoją pracę????? a tak dla siebie???
bo mam taki grymas i dużo czasu???

:))))))))))))))))))))))))))))

Kursiki wykonuje dla Was, po to abyście korzystali z mojej wiedzy, z moich pomysłów ..
nie marnowałabym swojego czasu na wielogodzinne fotografowanie , przerabianie zdjęć:)

Moja praca na tym blogu jest dla Was, aby każdy mógł z niej skorzystać !!!
twórzcie i sprzedawajcie swoje dzieła!!!

jak macie pytania o materiały , prosze piszcie tu w zakładce kontakt 
szybciej odpisze 
bo moja skrzynka ma ponad 1 tys wiadomości 
a ja nie wyrabiam :(

więc przepraszam jak komuś nie odpisałam , ale nie da się odpisać na wszystkie maile 

mala podpowiedź na powtarzające się pytania:
gdzie kupuję serwetki z dziećmi ??

na stronie allegro wpiszcie 
 vintage serwetki
lub po prostu serwetki
i wybierzcie kategorię rękodzieło po lewej stronie 
macie takie allegro jak i ja:))

różyczki również dostaniecie na allegro :)
Farby akrylowe :
emulsje do ścian w sklepach budowlanych są

np. Dekoral, sprawdzona i z niej korzystam 
śnieżnobiała do kuchni i łazienek 

farby do technik zwanych " miedzianych" moje słowo wymyślone;))
np:
tu jest srebro
na białej powierzchni stosuję tą farbę

tej firmy mam jeszcze miedź 

musicie w necie poszperać poszukać, lub sklepach artystycznych:))

koniec , po reklamach :)




9 komentarzy:

  1. Aniu, jesteś niesamowitą osobą ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ludzie się boją o prawa autorskie do wizerunku prac sama się z czyś takim spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  3. ha,ha,ha,Ania boska jesteś,świetnie napisane =D

    OdpowiedzUsuń
  4. I takich ludzi podziwiam najbardziej- dzielą się z innymi swoimi pomysłami, uczą, pokazują, choć jest to ich praca.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kochana ja nie mam tak zdolnych rączek jak Ty, więc mi pozostaje jedynie podziwiać Twoje dzieła. Ale chce Ci napisać, że jesteś fantastyczną osobą, bo mało kto jest tak chętny "pomagać" innym jak Ty. To na prawdę miłe i szlachetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowitą osobą, Aniu! Niewiele jest osób, które tak chętnie się dzielą swoją pracą i jeszcze zachęcają do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu bo widzisz kwestia jest taka, że mało jest takich osób jak Ty :) kiedyś miałam sytuację w której ktoś oskarżył mnie o plagiat bo zrobiłam broszkę z filcu :D a ta osoba takie same miała u siebie na blogu :D już nie wspomnę o zdarzeniu które miałam z kwiatkami z bibuły bo to śmiech na sali :) ludzie się boją. Bo wiele osób daje tutoriale a potem ma pretensje, ze owszem można się uczyć ale ni zarabiać na tym nigdy w życiu ;] dlatego jesteś fenomenem rękodzielniczym jak stara babuleńka która przekazywała tradycję dzieciom :) uwielniam to miejsce bo jest ciepłe, miłe, pełne chęci i zapału. A ostatnio mało tego na blogach niestety :( Pozdrawiam serdecznie kochana i dużo pomysłów życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu jesteś niesamowita:-) Co prawda jeszcze nic nie zrobiłam w kwestii papierowej wikliny i dopiero gromadzę informacje na ten temat, ale podziwiam Twój talent, zaangażowanie, a jak teraz przeczytałam w tym poście- również bezinteresowność. Mało jest takich ludzi! Życzę Ci mnóstwa szczęścia i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń