Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 3 lipca 2013

Wskazówki

Dobry wieczór 
Dostaję od Was dużo maili i komentarzy z pytaniami o prace
Ostatnio pytaliście o parasolkę :)


Jak ją wykonać ,nie mam kursu, kursy wykonuję jak mam zamówienie na konkretną pracę 
ale Wam podpowiem jak zrobić
mam nadzieję ,że moje słowa zostaną zrozumiane:)

na fotce widać jak zacząć , ale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tu jest mój błąd 
więc przeczytajcie co napisałam:)
w 12 rurek włóż druty!! 12 nie tak jak na fotce 9;))
ja zrobiłam 1 fotkę dla koleżanki a po wykonaniu pracy okazało się że zrobiłam źle 
12 rurek z drutem, owiń rurką jak na fotce 
w ten sposób zrobisz czubek parasolce 
9 rurek wygnij jak na zdjęciu 
3 rurki zostaw w środku na rączkę ;)
ja tak nie zrobiłam i miałam problem;)

rurki w środku będą rączką , którą u góry owiniesz np wstążeczką

9 rurek wyprofilowanych zacznij wyplatać, dzięki drutom w środku możesz łatwo  wyprofilować stożek 
pleciemy zgiętą w pół rurką , splotem ósemkowym , standardowym
u góry widzicie róże , ja umocowałam suchą piankę w środku i wbiłam róże 
(pokazywałam w kursie na koszyk tą piankę )
te płatki to rozłożona na części chryzantema sztuczna:)



Kolejne pytanie dotyczące białej farby:)

nie maluję od kilku m-cy spray 
używam farby emulsyjnej do ścian białej
szukam dobrej jakości i omijam śnieżkę bo ona nie kryje:)

 a teraz pracuję nad nową pracą :)
kiedyś zrobiłam słoiczek z szafeczką (pudełka po zapałkach)


dziś skończyłam szafkę duużą :)
jako prezent na ślub 
zdjęcia zobaczycie jutro:)

oraz kursik!!


nie będzie to szafka do słoika;)

jest duża, wykonuję prezent na ślub
1 szufladka na albumik 
2 na pamiątki ślubne;))

więc zapraszam do siebie jutro
spokojnej nocki

5 komentarzy:

  1. Świetne prace, jasne i przejrzyste wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jak Ty fajnie wszystko i dokładnie opisujesz, dzięki Ci za to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te Twoje robótki,najbardziej podoba mi się parasoleczka,Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka razy przymierzałam się do takiej szafeczki z pudełek po zapałkach, widziałam taką gdzieś w necie... jak zawsze u Ciebie świetny pomysł z umieszczeniem jej z słoiku.
    A ta duża rewelacja, widziałam ją już na drugim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. boże jakie ty piękne rzeczy tworzysz kobieto

    OdpowiedzUsuń