Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 6 lipca 2013

wskazówki

Dzień dobry.Odpowiadam na pytanie dotyczące tektury jaką używam, w poprzednim kursiku napisałam "poligraficzna" ze zmęczenia pomyliłam się ;) tektura jaką używam jest tekturą modelarską, w sklepach też mówią na nią introligatorska .Używam grubości przeważnie 3mm , można ją kupić w sklepach plastycznych, dla artystów, hurtowniach papierniczych, jest dostępna w różnych formatach. W Ostródzie tekturę możecie kupić w  Nodar ,koszt tektury od 6-10 zł za duży arkusz . Tektura dostępna jest też na allegro po wpisaniu nazwy ją znajdziecie. Będzie sporo kursów z tej tektury , więc jak macie chęć pracować ze mną poszukajcie ją w swoich miastach.

Kolejna praca już powstaje , i nie tylko ta ;)


2 komentarze:

  1. u mnie w sklepie dla artystow taka ciensza kosztuje 4 zł troche grubsza 8 i najgrubsza 10 zł. nie wiem dokładnie jakiej grubosci ale ta najgrubsza nie da sie tak wygiac wiec trezba zakupic te 2 pierwsze :) bo ja nie moge juz wytrzymac jak nie zrobie jakas z twoich niesamowitych prac :)

    OdpowiedzUsuń