Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

wtorek, 27 sierpnia 2013

Drzewo...

Powoli zaczynam pisać posta z kursikiem dla Was:) choć drzewko nie dokończyłam ale...
mam juz kilka fotek jak je wykonać:)



Kochani do pracy potrzebujecie dużą tekturę , ja użyłam tej najgrubszej jako bazę , ma ok 4 mm.
Miałam zdjęcia wysłane przez mojego kolegę , wiec cały szkic robiłam w/g tych zdjęć;)

Nie wiem jakie Wy macie zdjęcia:) więc musicie sami dopasować wymiary!!!

Zaczęłam od wycięcia dwóch prostokątów z tektury do obrysowania kształtu korony drzewa:)
Moje prostokąty sa większe od zdjęć o 2 cm z dł. i szer. , czyli:
jak zdjęcie ma 15 x 10 cm ;)) prostokąt wycięłam 17 x 12 cm

 przy zdjęciu 18 x 13 cm wycięłam prostokąt 20 x 15 cm:)
Dobierz zdjęcia:) możesz mieć w pionie lub poziomie, więc sam/a obrysuj szablon układając prostokąty na przemian tworząc korone drzewa, dobrze jak na siebie zachodzą prostokaty, aby była całość , dodatkowo dorysowałam gałęzie łączące zdjęcia , zobacz na poniższych zdjęciach:


jak obrysowałam ramy zdjęć dodałam pień drzewa:)


pora na vikol, papier lub ręcznik:) oklejamy pień , zobacz jak to robię , wyrywam papier i dosyć grubo przyklejam

 gdy ręcznik lub papier wyschnie malujemy go na czarno , nie zapominamy o gałązkach
 po wyschnięciu przecieramy miedzią, nie ma zdjęcia, tył pomalowałam cały na biało;)

 teraz wycinamy prostokątów tyle co ramek , tych wiekszych od zdjęć
 tak aby pokryły nasze wyrysowane ramki
 w prostokątach wycinamy wymiary naszych zdjęć , u mnie jest to 1cm z każdej strony:) tworzymy w ten sposób ramki
 mam wycięte wszystkie ramki u mnie jest ich 14
 maluje je na czarno
 po wyschnięciu przecieram gąbką na biało
 zdjęcia już przykleiłam , teraz dopasowuję ramki, zaznaczam łączenia ołówkiem i wycinam , sklejajac wszystkie ramki ze sobą

drzewo ma wysokość 80 cm
korona drzewa 70 cm
Na ramkach umieściłam opisy:) , nie widzicie ich bo są ukryte jak zdjęcia.

15 komentarzy:

  1. Po prostu rewelacja. Prezentuje się nieziemsko.Wspaniały pomysł na prezent - naprawdę przemyślany

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Od jakiegoś czasu zastanawiałam się co zrobić aby mieć w jednym miejscu na ścianie dużo zdjęć i nie wiedziałam jak ten pomysł ugryźć, jak wykonać. Dziękuję bardzo za ten kursik :) :) :) . pozdrawiam Ela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu ja na pewno z kursu skorzystam może to nie będzie identyczne bo nie lubię powielać ale mam taki kąt widoczny i to w kuchni a nie miałam pomysłu na zakrycie pewnych defektów, super jest twój pomysł rewelacyjny wygląd ma - oj już w głowie mi się kłębi co i jak dziękuję i serdecznie pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na rocznice ślubu lub i nawet na dzień matki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a podpowiedz mi gdzie ja kupię (dostanę) takową grubą tekturę ?? bo mam już pomysł na aż 4 takie (na prezent dla obu rodziców, przyjaciółki i może dla nas)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja pikole, rewelacja ! Czy jest coś czego Ty nie potrafisz zrobić? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysłowe drzewko zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne jest to drzewko, mam tylko jedno pytanie czy na zdjęcia kładziesz jakąś folie czy coś w tym stylu, żeby się nie kurzyły czy zostawiasz bez niczego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ale ktos się ucieszy:-) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Drzewo jest świetne Aniu. Chętnie skorzystam z tego kursu bo miałam w planach zrobić na ścianie kolaż z rodzinnych zdjęć. Ale Twój pomysł z drzewem jest 100% lepszy od mojego. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!Super! I jest na tyle łatwe, że i ja mogę zrobić. Bardzo mi się podoba! Rewelacja! Aniu! Serdeczne dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę śliczne nic tylko zabierać się do roboty.

    OdpowiedzUsuń