Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 2 sierpnia 2013

patyczki

Dzień dobry ja na chwilkę tylko:)

Koleżanka podesłała mi link do allegro.
Tu są patyczki :
dla tych którzy chcą tworzyć a nie posiadają takich 
50 sztuk 4 zł więc nie dużo 
50 lodów troszkę by kosztowało ;)) 
Dzięki Diana za link!!!

2 komentarze:

  1. ja kupiłam takie szpatułki :-) http://allegro.pl/szpatulki-drewniane-do-depilacji-do-wosku100-szt-i3386731948.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu - podeślij mi na e-mail swój adres to wyślę Ci takie szpatułki laryngologiczne. Mam tego sporo, do użytku lekarskiego się nie nadają, bo termin ważności już minął, ale Tobie to i tak nie przeszkadza;-P

    OdpowiedzUsuń